Agencja Pawłowska Media podpisała umowę z firmą Netradus Polska Sp. z o.o., która jest wyłącznym dystrybutorem marek: Body Clock, NScessity,Kid’s Sleep. Agencja odpowiada za kontakty z mediami oraz budowanie świadomości marki w prasie kobiecej, zdrowotnej i parentingowej.
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/platne/serwer281308/public_html/pawlowskamedia.pl/wp-includes/post-template.php on line 284
Pawłowska Media dla Bentley Organic
Pawłowska Media podpisała umowę z firmą Ekomaluch, która wprowadziła na rynek markę Bentley Organic. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii PR, w tym – prowadzenie kontaktów z mediami, kreowanie pozytywnego wizerunku marki w prasie kobiecej i parentingowej oraz w Internecie.
Pawłowska Media dla Super Mami
Agencja Pawłowska Media podpisała umowę z firmą ARDistribution – Rafał Filipowsk, która jest wyłącznym producentem poduszek do karmienia oraz kojców ciążowych marki Super Mami. Agencja odpowiada za kontakty z mediami oraz budowanie świadomości marki na portalach parentingowych, zdrowotnych oraz lifestyle.
Pawłowska Media dla marki Close
Pawłowska Media podpisała umowę na obsługę PR w prasie oraz w internecie dla marki Close, której dystrybutorem na Polskę jest firma Eco& More Sp. zo.o. Close to producent najwyższej jakości pieluszek wielorazowych, zdrowych dla dzieci.
Pawłowska Media dla Brioko
Pawłowska Media rozpoczęła kolejne działania dla Brioko.pl Sklep internetowy Brioko.pl oferuje: Dzienniczek dnia Maluszka, Dzienniczek dnia i nocy Maluszka, Dzienniczek karmienia maluszka, Notes Niani. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę z zakresu Public Relations.
Pawłowska Media dla Poofi
Pawłowska Media podpisała umowę na działania PR w internecie z polskim producentem poduszek ciążowych oraz poduszek do karmienia Poofi. Są to funkcjonalne i wygodne produkty, które sprawdzą się w codziennym życiu. Niezwykle miękkie i puszyste, uwielbiane przez dzieci i rodziców.
Pawłowska Media dla Lola y Lolo
Pawłowska Media podpisała podpisała umowę z polską firmą Lola y Lolo, producentem markowej pościeli, kocyków, śpiworków oraz poduch. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii PR, w tym – prowadzenie kontaktów z mediami, kreowanie pozytywnego wizerunku marki w portalach parentingowych, wnętrzarskich oraz lifestyle.