Skip to content

Badania rynku wykazują, że standardowe działania reklamowe stają się coraz mniej skuteczne. Konsumenci coraz umiejętniej bronią się przed wszechobecnymi reklamami w radiu, prasie, telewizji i internecie. Nowoczesne spojrzenie na rozwój firmy wymaga stworzenia czegoś więcej. Obecnie dobry produkt z szeroką siecią dystrybucji, atrakcyjną ceną oraz wsparciem reklamowym to za mało.

Aby odnieść sukces, firma musi aktywnie komunikować się z otoczeniem. Działania PR, prowadzone w sposób umiejętny, są bardziej efektywne i stanowią mniejsze obciążenie dla budżetu przedsiębiorstwa niż tradycyjna reklama. Nie wspominając o tym, że są bardziej wiarygodne i dłużej zapadają w pamięć.
Nasza oferta PR produktowego zawiera:

Przygotowanie i realizacja kampanii PR – kampanie trzymiesięczne, półroczne, roczne oraz długofalowe
Przygotowanie bazy mediów i dziennikarzy kluczowych dla klienta
Generowanie publikacji prasowych przez działania media relations
Tworzenie innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych dopasowanych do specyfiki klienta
Monitoring mediów
Przygotowanie raportów oraz szczegółowych analiz
Nasza oferta PR korporacyjnego zawiera:

Przygotowanie strategii komunikacji
Przygotowanie listy kluczowych dla firmy mediów i konkretnych dziennikarzy
Monitoring mediów
Generacja publikacji w mediach
Kreowanie w mediach eksperckiego wizerunku właścicieli firmy
Korzyści płynące z skorzystania z naszych usług:

Zwiększona rozpoznawalność marki, produktu, usługi, firmy wśród kobiet
Większa wiarygodność wśród partnerów oraz kontrahentów
Wzrost ilości odnośników z innych serwisów WWW odnajdywanych w google.pl
Przy ograniczonym budżecie na reklamę, możliwość tańszego dotarcia do potencjalnego odbiorcy