Skip to content

Content Marketing to popularne i skuteczne narzędzie marketingowe.

W czym tkwi jego siła?

W tekście i dystrybucji. Content Marketing zakłada przygotowanie wartościowych, merytorycznych, istotnych i unikatowych treści oraz ich dystrybucję do zdefiniowanych odbiorców – jasno określonej grupy odbiorców.

Celem Content Marketingu jest wzbudzenie zainteresowania Odbiorców, zaangażowania ich, a poprzez to – do generowania dla Klienta określonych zysków.

Content Marketing to działanie długofalowe i obejmują m.in.:

  • Działania w internecie (social media, blogi, newslettery, artykuły eksperckie, poradniki internetowe, webcasty, e-video).
  • Działania poza internetem (publikacje w pismach branżowych, ulotki, poradniki).

Content Marketing, ze względu na elastyczność w zakresie zaspokajania potrzeb Klientów i możliwości wykorzystania wielu narzędzi promocyjnych, został zdefiniowany jako nowe narzędzie public relations. Pawłowska Media sięga po Content Marketing, by pomóc swoim Klientom w wypracowaniu jeszcze silniejszej i jeszcze bardziej stabilnej pozycji na rynku.