Internet daje ogromne możliwości promocyjne. Profesjonalne kampanie public relations w internecie gwarantują szybkie dotarcie do odbiorcy docelowego.
W ramach działań e-PR Pawłowska Media oferuje m.in.:
- Działania social media (m.in. na portalach społecznościowych Facebook, Instagram, Twitter, działania na forach społecznościowych i serwisach tematycznych),
- Mailing,
- Blogosfera (Pawłowska Media, mając na uwadze wzrost znaczenia blogosfery w mediach, oferuje możliwość nawiązania wielokierunkowej współpracy z blogerami oraz możliwość nawiązania ścisłej współpracy między Klientem a blogerem, co ma ogromne znaczenie dla zwiększenia wiarygodności promowanego produktu lub usługi),
- e-Rzecznik (e-Rzecznik to interentowy odpowiednik rzecznika prasowego).
- Działania NPRS (Net PR Synergy), których celem jest promocja wybranych artykułów w internecie, dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu, co wpływa na efektywność kampanii.