Skip to content

PR produktowy to skuteczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki, produktu lub usługi.

Wyznacznikiem jego efektywności jest zbudowanie zaufania Odbiorców do produktu, usługi i marki.

PR produktowy jest elementem wielu strategii public relations oferowanych przez Pawłowska Media.

Polecany jest przede wszystkim Klientom, którzy:

  • tworzą nową markę,
  • wprowadzają nowy produkt na rynek,
  • chcą poinformować o zmianach w produktach już istniejących,
  • chcą wykształcić nowe podejście do marek, usług czy produktów, które już są na rynku,
  •  poszukują profesjonalnej i kompleksowej obsługi wizerunkowej firmy lub marki.

Oferta PR produktowego składa się m.in.:

  • Analiza SWOT,
  • Relacje z mediami – prowadzenie biura prasowego,
  • Launch produktu – tworzenie strategii komunikacyjnej związanej z wprowadzaniem na rynek nowego produktu,
  • Monitoring mediów,
  • Social media,
  • Tworzenie koncepcji komunikacji,
  • Budowanie wizerunku,
  • Pozycjonowanie marki,
  • Wsparcie działań promocyjnych.