PR produktowy to skuteczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki, produktu lub usługi.
Wyznacznikiem jego efektywności jest zbudowanie zaufania Odbiorców do produktu, usługi i marki.
PR produktowy jest elementem wielu strategii public relations oferowanych przez Pawłowska Media.
Polecany jest przede wszystkim Klientom, którzy:
- tworzą nową markę,
- wprowadzają nowy produkt na rynek,
- chcą poinformować o zmianach w produktach już istniejących,
- chcą wykształcić nowe podejście do marek, usług czy produktów, które już są na rynku,
- poszukują profesjonalnej i kompleksowej obsługi wizerunkowej firmy lub marki.
Oferta PR produktowego składa się m.in.:
- Analiza SWOT,
- Relacje z mediami – prowadzenie biura prasowego,
- Launch produktu – tworzenie strategii komunikacyjnej związanej z wprowadzaniem na rynek nowego produktu,
- Monitoring mediów,
- Social media,
- Tworzenie koncepcji komunikacji,
- Budowanie wizerunku,
- Pozycjonowanie marki,
- Wsparcie działań promocyjnych.